2020-01-04
Telebista aurrean gozo-gozo gaudela, filmaren une gorenean, eta zotz! Publizitate tartea!
Bertso saioaren erdian, horixe bera egin zuen Josu Goikoetxea gai-jartzaileak: iragarkiak asmatzeko eskatu zien bertsolariei, euren gustuko produktuen publizitatea egiteko.
Iragarkietan bizitzea bezalakorik ez dagoela konturatuta dago Imanol Epelde ere: ikus dezagun bere bakarrizketa umoretsua!
Eta gu, zein iragarkitan geldituko ginateke bizitzen puska baterako?
Iragarki baten parodia edo esketxa egiten hasiko bagina, umorez, ziur asmatuko genukeela iragarkiaren arabera, zer pertsonaiaz mozorrotu, nola imitatu bere ahots tonua, eta zer mezu eman...
Hara ETB-ko Wazemank saioak egindako parodia mundiala: azkazal jangarriak dituen eskua iragarriz!
Filmaren erdian, hogei minutuko publizitate tartea sartzea... Horrek ez du barkamenik!
Joseba Fernandok telebista-mandoa lurrera bota eta Pekatarien Batasuna-ri laguntza eskatzea erabaki du, sekulakoak eta bi esateko telebistan iragarkiak sartzen dituen malapartatu horri!
Emakumeentzat etxerako garbigarriak eta perfumeak iragartzen dira gehien. Emakumeekin lotuz etxea, garbitasuna eta gizonentzat erakargarri egotea.
Gizonentzat autoak dira produktu iragarrienak: mugikortasuna, abiadura eta luxuaren ikur.
Sexismoa nabarmena da publizitatean...
Ez pentsa iragarkiak bertsotan egitea oraingo asmakuntza denik: joan den mendean, aldizkarietan (prentsa idatzian) iragarkiak bertsotan jartzeko ohitura bazen.
Esloganak asmatzen mundialak dira lehengo iragarkiak!
Hara hemen horietako batzuk!
Ganaduarentzat pentsua saltzen du Fanderiak. Hara bere iragarkia, bertsotan emana 1963an.
Iturriko ura bezain ezaguna egin da Insalus marka. Bere iragarkia ez da atzo goizekoa...
Gaixo dagoenarentzat botikarik onena: karamelua jatea!
Bizitza guztian irauten diguten gauzak, gutxi dira. Inchaustineko altzariak, horien artean!
Nor ez da ezpain-ertzetik behera listu jario jarriko, bertso honekin?
"Gorputza premiz dezun guzian, sartu zaitea Landeta'n!"
Zenbat iragarki ezagutzen ditugun, bere abestiagatik.
Eta zenbatetan erabiltzen diren eslogan edo lelo errimatuak.
Bertsoak, juxtu, doinua, esaldi neurtuak eta errima ditu bere ezaugarri behinenak: nola ez da, bada, iragarkietarako aproposa izango!
Ikus dezagun gaurko iragarkietan nola erabiltzen den...
Sare sozialen bidez harremanak egiteko kaixomaitia.eus atariak sortutako iragarkia.
Horra Xalbador eta Mattinen arteko maitasun istorioa!
Geu ere bagara produktu berriak eta iragarkiak asmatzeko gai. Soberan dugu irudimena!
Fundamentuzkoak egitekotan, katxondeo pixka bat beharko dugu...
Iñaki Gurrutxaga bertsolaria horretan kanpeon! Ikusi bestela...